Nu trebuie să fii consultant de business ca să poți afirma că supraviețuirea afacerii tale depinde într-o foarte mare măsură de felul în care îți fidelizezi clienții și de efortul pe care îl depui pentru a găsi mai multe surse în scopul de a câștiga clienți noi.

1. Site-ul companiei tale

Este site-ul companiei tale construit într-așa fel încât să genereze vânzări? Textele de pe site ar trebui să fie scrise pentru a chema clientul către acțiune. Dacă site-ul tău este construit în conformitate cu tendințele din mediul online și respectă anumite reguli, acesta poate face minuni în ceea ce privește vânzările.

2. Youtube

Youtube este al doilea cel mai populat motor de căutare din lume, cu peste 3 miliarde de căutări lunare. Tu ești prezent în Youtube cu firma ta? Dacă nu știi ce conținut să pui, plimbă-te prin sediul companiei și îți vei da seama. Dacă ai o fabrică de cherestea, fă un filmuleț despre ”cele mai bune utilități ale lemului” în care îți incluzi angajații. Găsește beneficiile produselor tale și scoate-le în evidență beneficiile practice, potențialii tăi clienți vor aprecia asta.

3. Alianțe strategice

Caută-ți parteneri care au acces direct la publicul tău țintă și care te pot recomanda acestuia. Prețuiește acești parteneri și depune efort pentru a-i ajuta la rândul tău, iar rezultatele în ceea ce privește mărirea numărului de clienți nu vor întârzia să apară.

4. Publicitate pe mașinile companiei

Automobilele companiei tale consumă o bună parte din resursele tale, așa că ai putea să le folosești la mai mult decât transportul mărfii și deplasarea agenților de vânzări. Colantează mașinile într-un mod ingenios și poți atrage ușor atenția potențialilor clienți prin tot orașul.

5. Firmă luminoasă pe clădire

La fel ca în cazul mașinii companiei, punctul tău de lucru reprezintă o bună parte din cheltuielile tale lunare. Realizează demersurile necesare pentru a-ți personaliza sediul. Acesta este în primul rând un real ajutor pentru solidificarea identității tale și în al doilea rând un bun motor pentru atragerea clienților.

Există multe alte surse de clienți eficiente, însă costurile acestora pot fi mai ridicate. Alocă-ți o mică parte din activitatea ta de zi cu zi pentru a căuta mai multe surse potrivite afacerii tale.

sursa: Cătălin Preda (vismark.ro)